Робота класного керівника


СХЕМА СКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ
І. Загальні дані
1.Прізвище, ім’я,
2. Вік.
3. Група.
4. Загальний фізичний розвиток.
5. Стан здоров’я.
6. Умови життя.
ІІ. Навчальна діяльність
1.    Рівень навчальних досягнень (порівняння досягнень з різних предметів).
2.    Рівень загального розумового розвитку (світогляд, начитаність).
3.    Рівень розвитку мовлення (запас слів, емоційність мовлення, вмін­ня висловити власну думку).
4.    Здатність до навчання:
         особливості уваги (ступінь розвитку довільної уваги, її зосередже­ність, стійкість, здатність до розподілення уваги);
         рівень усвідомлення вивченого матеріалу, швидкість осмислення; індивідуальні особливості пам’яті (швидкість і міцність запам’ято­вування, легкість відтворення);
         розвиток мислення (здатність розрізняти істотні та другорядні оз­наки предметів та явищ, рівень засвоєння загальних та абстрактних понять);
         рівень розвитку уяви.
5.    Старанність у навчальній роботі.
6.    Інтерес до занять і ставлення до навчання (сприйняття заохочу­вання чи покарання з боку педагогів і батьків, основний мотив навчальної діяльності).
7.                 Вміння вчитися (дотримання режиму дня, організованість, вміння самостійно працювати з книгою, контролювати себе, складати плани, конспекти).

ІІІ. Особливості характеру й темпераменту
1.    Яскраво виражені позитивні й негативні риси характеру: спрямо­ваність особистості у ставленні до людей, навчання, праці, самого себе (чуй­ність, доброта, колективізм, ретельність, бездушність).
2.    Особливості темпераменту, рівень працездатності, товариськості.
3.    Переважний настрій (веселий, сумний, пригнічений), стійкість настрою, причини зміни настрою.

1 коментар:

  1. дуже корисна інформація для кожного класного керівника, яка дає змогу вивчити кожного учня. Творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити